sobota, 20 września 2014

Prolog

Witaj Pamiętniku!
Piszę tu po raz pierwszy, dał mi ten pamiętnik ktoś bardzo ważny...
 Mam na imię Clara, moje pełne imię to Maria Clara Alonso, ale mówią na mnie Clara lub Clari.
Pochodzę z Rosario, w Argentynie, gdzie i także mieszkam obecnie. Nie będę zajmować czasu pisząc o całym moim 24 letnim życiu, więc napisze ci najważniejsze momenty mojego życia.
Cóż...Obecnie występuje w argentyńskiej telenoveli "Violetta". Zakręcamy 3 sezon, ale chce skoczyć o jeden rok mniej, czyli do drugiego sezonu. Otóż przed Violettą zerwałam z Miguelem, moim facetem, moim byłym facetem. Graliśmy w 2 wspaniałych, ale krótkim serialu i show. Po rozstaniu z Miguelem przestałam wierzyć z miłość, lecz 2 lata później jego miejsce zajął ktoś inny...
-------------------------------------------
Oto moje pierwsze dzieło :)
Chyba zdąrze jeszcze napisać zaraz rozdział 1, ale źle się czuje, więc nie wiem, czy mi starczy czasu.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz