niedziela, 23 listopada 2014

Prolog

"Przyszło to na świat słabe, wątłe..." - znacie ten wstęp, prawda? Tak rozpoczyna się novela o Janku Muzykańcie. Janka, który wzruszył nas swoim 10-letnim życiem. Czytając książkę wzruszamy się do łez, wyobrażając sobie tego chłopca w realu. Jednak to tylko książka, novela napisana przez Sienkiewicza. Ten chłopiec został wymyślony. 
A teraz przedstawcie sobie osobę prawdziwą.dziewczynkę, nazwaną Clari. Tak naprawdę nie wiedziano jak się nazywa, dlatego nazwano ją Clari. 
Ma 2 latka. Po jej porodzie jej mama zmarła, ponieważ była ciężko chora i dlatego Clari urodziła się prawie martwa. 
Dziewczyna ma 10 lat. Nogi ma chude jak patyki tak samo jak rączki, które ledwo unoszą drewnianą łyżkę. Waży 23 kilogramy, lecz nie jest chora na anorekcję. Blondynka o zielonych oczach. Mieszkała na wsi i pomimo wieku ciężko pracowała na farmie. Jej ciotki, jedynej która się nią opiekuję, nie stać na szkołę, więc Clari jest samotna, nie zna przyjaźni. Jej najlepszą towarzyszką jest książka., która opowiada o pięknej balerinie i zakochanym rycerzyku. Clari wciąż powtarzała słowo "zakochany", lecz nie wiedziała tak naprawdę co to słowo oznaczało... może niezadługo je pozna?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oto króciutki prolog nowego opowiadania. Zaczęłam nowe, ponieważ te rozpoczęte 1 rozdziałem mi się znudziło.
Nie jestem Flor, ponieważ teraz jest w ciężkim stanie, wiec zastępuję ją ja - Cari.
Proszę, komentujcie to opowiadanie. Wiem, że jestem wyłudaczką komentarzy, ale jestem bardzo ciekawa waszej opinii na temat moich opowiadań. Może dzięki waszej motywacji Flor napisze jeden z rozdziałów :)

~Cari <3

2 komentarze:

  1. Obiecałam napisać komentarz więc oto jestem :3
    Historia taka... Intrygująca :)
    Co mogę napisać ? Czekam na dalszy ciąg ponieważ zapowiada się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny <3
    Cari, ślicznie piszesz ;3
    Życzę Flor powrotu do zdrowia, mam nadzieję, że wróci <333
    Uwielbiam te opowiadania, bardzo mi zależy, żeby Flor napisała jeden z rozdziałów ;3
    Tak wgl, świetnie się zaczyna ;3

    OdpowiedzUsuń